Kan turen vara någongång på min sida?

Som sagt bara två skoldagar kvar nu sen ett skönt lov där jag bara ska ta det lugnt och roa mig med mina vänner. Jag ska verkligen vila ut, många mys kvällar och sen får vi inte glömma bort träningen också ;) Jobb kommer det kanske bli lite också.. Jahapp där sprack det med att ta det lugnt.. haha!!
Idag har vi Marknadsföring B, inte mitt favoritämne. Slutar iallafall tidigt så det är skönt, då ska jag hem och sola sen direkt efter sitta barnvakt till 17.00. Saknar mina älskade ungar.

Och på tal om barn, ni skulle bara veta hur mycket jag saknar alla på Kullerbyttan. Det är förskräckligt mycket, både peronalen och alla underbara barn. Nej jag måste tillbaka dit snart. Hoppas någon tar ledigt över lovet så jag kan hoppa in och vikariera. p.s Hunden sover tryckt till mitt hjärta varja natt! :) d.s.

Nu ska jag sätta på ett kol..Har även bestämt mig för att låta mitt hår vila från all plattning, föning och tupperinget så ofta jag kan. Speciellt i veckorna när jag ändå bara går i skolan så går det lika bra med en hög toffs bara. Det är liksom bara skolan...

Puss och Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0