kärlek är makt

Hemma igen, när jag kom till kassan så blev det lite kul. En chipspåse, en duschtvål och ett paket alvedon.. Bra middag (y) .. Nej då jag håller på att laga lax och stekt potatis nu, åh det är så gott. Det blev en hyrfilm, såklart en romantisk komedi.. Vill inte ens veta hur mycket jag kommer grina ikväll.. Filmen heter Tidresenärens hustru, Rachel McAdams har huvudrollen tillsammans med Eric Bana. Jag älskar henne, en av mina favorit skådespelare. Hon spelade ju även huvudrollen i Dagboken även såkallad The notebook. Som är min absolut bästa kärleksfilm. Det står även på baksidan "Den mest romantiska filmen sedan Dagboken" .. När jag läste den meningen så var det ett klokrent val för mig. Kommer självklart med betyg sen. Men tror alla flickor kommer avguda denhär filmen.
Och när jag ska sitta där och grina ska jag även trycka i mig chip, det blir nog en bra kväll iallafall..



Nu måste jag passa maten. adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0