Läsa ute?

Kors i taket, tågen gick som de skulle.. Mötet i eskilstuna gick bra, men det kändes alldeles för kort idag. Åkte direkt till strängnäs och fixa till håret. Ingen störra skillnad men genom fräscht är det nu iallafall.. Stina skulle ju kommit, men viktigare saker kom emellan så hon kommer imorgon istället.
Så vad händer ikväll nudå? Eftersom jag inte vet om jag ska jobba imorgon eller inte så är det likabra att ta det lugnt. Ska handla lite godis eller chips och ha myskväll med en bra film tror jag.

Alltså när jag stod och väntade på bussen så höll jag på att dö i kylan...tror ni inte det står en tjej och läser då. Vem kan läsa när det är svinkallt och man måste iprincip koncentrera sig på att inte få blodstopp?? ja herregud vissa är roliga..

Snart kommer mami och hämtar mig så jag slipper gå ner i kylan, hon skulle ändå handla och jag är jätteförkyld så likabra att försöka hålla mig borta från kylan. Hörs sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0