Mamma och Pappa på besök

Nu har precis pappa och mamma åkt! Mys med mina föräldrar är jävligt underskattat måste jag säga. Av pappa fick jag en semla och av mamma fick jag två örhängen och en ny navelpiercing. Riktiga gullisar! Har spenderat mest tid med pappa eftersom mamma kom senare. Vi har pratat om allt möjligt och han är så glad över att jag kanska ska gå i Lund.



Glömde bort tvättstugan en timma också, så typiskt mig! Slarv fia... Så nu får vi se om jag hinner torka all tvätt, i värsta fall blir väl min lägenhet ett enda stort tvättställ. Jag är riktigt nöjd med min söndag. Trots en vild kväll igår har jag lyckats städa hela lägenheten, tvättat, handlat och myst med mina föräldrar.

Nu ska jag hoppa in i duschen och bli kvitt med min partydoft. Äckligt! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0