Min dejt



Hittar ingen seriös bild på denhär mannen så den här får duga! Detta är min kavaljer till Balen i maj. Han är sådär 2 meter lång typ och jag är 1,64 cm lång.. Vi kommer blir urgulliga! Jesper är en otroligt bra och gullig kille.. En man verkligen kan prata om nästan allt med och jag litar på honom. Han har en otroligt rolig och barnslig humor vilket passar mig perfekt då jag är likadan. Nej jag kunde inte hitta en bättre baldejt. Jag ser fram emot att gå med dig gubben! Men jag får nog bannemej ha 13 cm klackar för att du inte ska få ryggskott .. haha!

Håruppsättningen är bokad!! Jag ska vara prinsessa för en kväll!

Kommentarer
Postat av: Jesper

Haha 1.91 ½ faktiskt!! xD :D haha :p Haha :D

Tack Alexandra, och detsamma :))) och jag har hittat en riktigt snygg ballkänning till mig!!! ;) haha fast du får allt ta o lära mig dansa innan ballen xD!! Det kommer bli skit kul !! (y)

2010-02-27 @ 02:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0