Pissdag nr 2 men som snart ska övergå till en bra dag...


Hoppas ni pussar på alla som ni älskar!!

Godmorgon på er!!
Jag är på något bättre humör idag, vilken tur. Men är fortfarande irriterad. Jag orkar inte med sånthär alltså.. Det ska bara funka annars får det vara .. Idag har jag lång dag i skolan, först Företagsekonomi B (wiihooo mitt favoritämne, ABSOLUT INTE) och sen har vi samhällskunskap på eftermiddagen.
Ikväll sen blir det lite tjejmys hos mig med middag. Alex och Elin ska komma, och kanske my om hon kunde. Emsan är på träningen :( Vi ska iallafall käka middag och umgås hela kvällen. Känns som jag behöver det just nu!!

Rökningen går så jävla skit och jag är så jävla dum i huvudet. Det är inte svårt om man bara bestämmer sig. Men där är jag precis som jag är med socker. Det går i perioder. Kan äta massa skräpmat i en vecka och sen hålla upp två veckor för att sen börja och kanske äta två veckor för att sen hålla upp 3 månader. Dåligt är ordet!

Nej jag hoppas verkligen att ni är på glatt humör, jag ber om ursäkt för mitt negativa. Men jag måste få ha mina pissiga dagar. Kram på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0