Så himla bra dag!


Jag är så fruktansvärt partysugen!

Jag hetsjobbade på religionen, både jag och emelie jobbade sjukt bra idag! När vi slutade så gick vi till bilskolan och jag fick skriva en planering när jag kunde ha mina körlektioner osv.. Mycket trevliga killar där alltså! ;) Min lärare heter patrik och han och jag kommer få mycket kul när vi ska köra :D urgullig! Nej gick vi och käkade och då kom stina. Sen var det projektarbete i ca 1 1/2 timma :) jag och stina la upp en liten planering och lite mer. När klockan slog två fick vi nog och tog tåget hem. Jag drog direkt och tränade i en timma och sen stack jag till solariumet.. Har inte solat på över en månad nu så det var dags.

Nu sitter jag här och äter tacos...igen!! Laddar för att börja plugga om en stund. Tänkte att jag skulle försöka göra klart allt så slipper jag plugga mer sen. Så jobbigt att släpa på datorn. Det gör ont i mina axlar . Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0