sakta men säkert

Har sovit hela eftermiddagen också, vaknade 18.30!  Herregud vad förstörd jag är, men det är självförvållat eftersom jag hela tiden visste vad tiden var. Men vi hade ju så kul!! Nu har jag iallafall petat i mig lite mat och sitter och försöker dricka vatten. Ska hoppa in i duschen snart, ska bli riktigt skönt och få tvätta bort gårdagens smink som fortfarande sitter sen 1 1/2 dygn tillbaka. Fräscht alltså!! Mitt hår är inte att tala om och inte heller min hud som luktar rök blandat med öl. Jag spyr snart över mig själv. Ska börja packa lite också, har inte haft ork alls.

Dags att sätta fart, hampus hämtar mig här strax efter 22.00 :) Så himla gulligt av honom att köra mig till Södertälje i dethär väglaget så sent en lördagkväll. Verkligen stort tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0