Sex on the beach!

Gud vad skönt att Onsdagen är avklarad.. Betyder två skoldagar kvar till lov, så himla skönt!! Efter skolan gick jag och åt god mat med Linnea och sen var jag på möte i en timma. Var hemma vid kvart i 3 och stack direkt till gymmet. Kaj har lärt mig ytterligare kunskaper i matens alla delar och hur man ska träna. Jag är så jävla trång i hjärnan. Körde på ordentligt idag, så jag undrar hur ont jag kommer ha på en skala imorgon?!?!

Varför börjar det snöa igen? det ska ju bli vår nu ju :( Inte ännu mer snö! Jag kunde knappt titta när jag gick hem från gymmet, för snöflingorna var stora som linser och fyllde mina ögon. Inte skönt alltså!

Nu går jag under namnet hungrig_tjej. Dags att laga till lite middag, hörs senare snyggingar!


Min klass är så skönt, tror nog vi tog rekorde på att trycka in flest människor i en av skolans små toaletter ;)
(klassfest i ettan)

Kommentarer
Postat av: Martin Johansson

same shit typ:)

2010-02-17 @ 18:50:10
URL: http://strayboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0