Sex sex sex

Okej, det är fredag! Äntligen!!! Ikväll blir det röj på harrys för fulla muggar, men först blir det start hos stina med middag och trevligheter. Jag längtar till kvällen. På naturkunskapen ska vi ha sex och samlevnad vilket jag tycker är väldigt bra. Själv hade jag en grym lärare i högstadiet som verkligen pratade om allt, men jag vet många som inte hade bra lärare som hellre ville spola förbi den biten av undervisning. Tror det är många som fortfarande har frågor om saker som snurrar i huvudet. Även fast alla har koll på vad det är. Men sex är inte bara in och ut! Som många tror, det är så mycket mer. Men det blir roligt att gå igenom iallafall. För vem gillar inte sex menar jag ;) höjhöj

Nej dags för kläder och lite mascara. Puss och ta hand om er väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0