Snart är fredagsmyset slut

Jaha då var det bokat, åker ner till en gammal tjejkompis i skåne i några dagar :) Ska bli riktigt kul att träffas, var över ett år sen nu. Lika bra att passa på medans man har lov. Så åker ner imorgon natt och är där tidigt söndag morgon. Så det kommer väl bli lite dåligt om bloggande, men jag ska göra det bästa jag kan!

I övrigt har jag haft en jättemysig kväll med min bror, mina föräldrar och även min farbror som kom över och höll oss sällskap.. Vi kollade självklart på solsidan och gud vad roligt det är ibland. Min tråkiga humor alltså :P Nu ska jag jag städa upp lite här och diska sen går jag nog och lägger mig, om jag inte kollar på några Glee avsnitt förstårs.
Men säger godnatt nu iallafall. Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0