söker efter något

Godmorgon! Hur mår ni? Själv mår jag skapligt, min mage strular lite från ingenstans. Så typiskt när man är bortrest. Bara att gilla läget alltså..Ikväll bär det hem tillbaka till vinterlandet, känner ju mig inte sådär jätte taggad på att möta kylan och en snömängd som i princip är lika hög som mig själv. Tar iallafall bussen kl 23.00 ikväll och är i södertälje syd 05.40 imorgon bitti. Och eftersom mina föräldrar ska ha sin jävla sovmorgon får jag sitta där rastlös tillsammans med alkisarna tidigt en onsdagsmorgon. Hoppas den timmen går fort!!
Längtar faktiskt lite hem, jag är i stort behov av min lägenhet, mitt hem.. Jag saknar mina älsklingar alldeles för mycket.. Men själva staden längtar jag inte alls till. Jag får ångest varje dag jag vaknar och inser att dagen inte kommer bidra till någon framgång. Jag vill bara att skolan ska vara över nu och sommaren ska glida in. Då är jag nöjd.

Jag funderar även på att sluta blogga.. Mina kunskaper att uttrycka mig i skrift har aldrig varit bra, muntligt är min starka sida. Vill inte att folk som inte känner mig ska uppfatta mig fel på grund av en blogg. Jag är en väldigt jordnära människa och ibland frågar jag mig själv.. varför skriver jag ens? Jag tror jag vänder mig tillbaka till min dagbok som förblir min.. Om jag nu måste skriva av mig.. Jag tror inte det finns någon som är helt ärlig i en blogg.
I vilket fall som helst så ska jag fundera på detta.. ni lär ju märka om jag försvinner så..
Ta hand om er, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

SLUTA INTE!!

2010-02-23 @ 16:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0