Spontana grejer är skoj

Hahaha jag vet inte vart jag ska börja !!! Det blev inget Glee igår och ingen säng heller. Jag hamnade hemma hos svensson med han, krille och Nille.. Vi drack öl och snacka skit. Tiden gick och så var klockan helt plötsligt 06.30 imorse.. Jag hade en riktigt bra fredag, så trevliga killar detdär! Jag vaknade för en liten stund sen och känner mig helt jävla körd i huvudet. Tur att jag kommer vara trött inatt så jag kan somna på bussen ner till skåne. Men jag börjar samtidigt bli orolig för vädret är inte att leka med :S mamma vill inte att jag ska åka, men klart jag ska åka. Dör jag så är det meningen. Jag kanske är dum, men vafan!

Vad ska jag göra nu liksom? Känner mig helt handikappad. Får väl lägga mig ner och kolla på film och vila, ut vågar man ju knappast gå.... Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0