Start på Februari

Jaha då var det ny månad, en kort sådan så det lär gå ganska fort...Sen är det Mars! Gud vad tiden går fort, det är sanslöst. För en månad sen var det nyår, känns inte alls så. Och känns som jag kom hem från egypten för typ 3 månader sen....det är snart tre veckor sen:S Jag har ingen koll på tiden längre, allt bara springer iväg. När får man chans att leva i nuet?

Jag inväntar svar från mig mage om den ska strula idag med för då blir jag hemma, jag orkar inte går runt med mag smärtor och inte veta vad det är och bara lalla på. Så den har 30 min på sig för sen går jag till dagis. Eller måste till dagis för ska förmodligen gå igenom papper om vikarie grejen. Jaja life is a bitch!

Det blir träning efter dagis om jag mår som jag borde :) äntligen, nu ska jag hålla mig borta från mina förkylningar och sånt. Kanske blir lättare när jag slutar dagis på Ondag.
Nästa Måndag får jag träffa Freddie, Kim och Madde som spenderat sin praktik tid, 3 månader i Thailand. Vilka grisar!!Deras kroppar ser ut att vara doppade i choklad. Shiiiiit...

Nej dags att röra på sig, trevlig måndag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0