T som i trött



Godmorgon! Har lyckats ta mig upp och vaknat till lite. Men herrejösses vad jag är trött, känns som om någon sliter i mig från varsitt håll. Men lite är väl självförvollat. Jag tar nya tag varje dag men mot kvällen brister allt och allt blir pannkaka. Viljan kommer tillbaka om alla möjliga saker. Jag tror fan inte jag vet vad jag vill om dagarna för jag ändrar mig hundra gånger. Jag måste sätta ner båda fötterna på jorden, det är dags nu!

Ska bara slänga på mig lite mascara och sen kila till bussen. Är hemma strax efter 6 ikväll så vi hörs då. Eller ah jag måste plugga och packa.. Men någonstans däremellan ska ni få höra av mig.

Ta hand om er! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0