Ta mig till bättre tider...



Jag är tvungen att jobba både Onsdag och Torsdag, skönt att få ett break från skolan och alla människor man måste ha ett glatt skal på sig för. Jag brukar vara glad men just nu är det lite körigt! Ska bli skönt och bara få vara med alla barnen i 16 timmar. De får mig att le och de får mig att känna värme. Jag älskar de!

Alex gick för en stund sen, vi har lagat god mat och kollat på filmen Honey :) Som är en av mina favoritfilmer! Blir alltid gråtfärdig i slutet när jag ser den filmen, och det är inte första gången precis. Elin han tyvärr inte komma ikväll, men det blir flera myskvällar hoppas jag...

Nu ska jag göra mig iordning för sängen så jag är utvilad imorgon, för slutar inte förens 17.15.. Lång dag!
Hoppas ni mår bra, god natt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0