Tänkte ni skulle få se en annan sida av mig...



Jag är oerhört trött och sliten, skulle nog kunna somna när som helst.. Ja så här sitter jag med min älsklings fleccetröja och mina gamla glasögon som är snea och mitt ruffsiga hår:P Ska försöka komma i säng om en timma. Imorgon står det psykologi och naturkunskap B på schemat. Det blir en lång dag och sen en lång natt eftersom jag ska på studentfesten på harrys :D Oh så kul det ska bli! Har ännu inte riktigt kommit på vad jag ska ha på mig. Antingen blir det svart klädsel med genomskinliga armar eller en paljettklänning som kommer glittra överallt. Vi får se!

Vad gör ni en torsdagkväll då? Datorn antar jag?! Att datorn kan vara ett sånt beroende, helt sjukt!
Nej jag ska försöka hitta på något att roa mig med. Kramar!

Kommentarer
Postat av: Faster

Vad söt du är!

2010-02-05 @ 21:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0