Tillbaka i skolan

Godmorgon! Nu sitter jag i skolan, första dagen på 3 månader. Det känns helt sjukt men ändå lite kul :) Vi började våran marknadsföringslektion med att alla gick och köpte fika och sen samlades vi i ring och har suttit och snackat lite skit och sen hur terminen kommer se ut. Till och med lärarna säger att efter april kommer vi inte alls vara speciellt intresserad av skolan utan att det bara kommer vara fest och firande i våran huvuden. Och det stämmer nog riktigt bra ;)

Nu har vi snart rast sen ska vi skriva om våran praktik utefter kotlers 5 p:n.. Gud vad jag är trött på de där jävla p:na.. Kommer drömma mardrömmar av de. Nu måste jag fortsätta här.
Ska jobba på dagis i eftermiddag och sen blir det nog träning ikväll.. Får se hur pigg jag är efter jobbet.

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0