På med dansskorna era soffpotatisar

Av någon konstig anledning mår jag bättre nu .. Mitt humör bara steg rakt upp och min självkänsla stadgade sig en aning. Kvällen kommer bli så fruktansvärt rolig tror jag.. Ska vara med mina älsklingar och sen en massa annat mysigt folk. Vi ska så klackarna i taket och jag ska förmodligen vara tiger ikväll ;) haha .. Tigerklänning då alltså!

Just nu sitter jag och dricker kaffe och äter damsugare, konstigt va? Det är så gott och en så himla bra kombination. Verkligen vrål bra! Stina kommer om sådär 45 min och då börjas det. Mamma hämtar oss vid 5 och då blir det middag hemma hos mina föräldrar. Marinerade babyribbs med potatisgratäng och sallad. Smaskens!
Sen bär det av hem till alex och marcus vid 7 halv 8 skulle jag tro..

Synd att Sångaren i Kalle Baah blev sjuk.. men samtidigt om jag ska vara ärlig så skulle jag inte gå ut för att kolla på honom utan för att ha en grymt rolig kväll med mina vänner och bara träffa folk. Så mig kvittar det och jag tror alla går ut iallafall. Jag satsar stort ikväll! Vi ses på dansgolvet babes!

Och ni som inte ska ut ikväll för att ni ska ha en lugn kväll hemma i soffan säger jag bara: På med dansskorna och släpp loss och gå ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0