Utomlands nu? Ja tack!

Imorse vaknade jag redan vid fem för att jag var så utvilad, men ändå var jag trött och vägrade inse att det var Onsdag. När klockan sen ringde så tänkte jag fan fan fan och åter fan. Kollade på mobilen och fått förslaget att hänga med utomlands den 27:e, jaaaaaaaaaaaamenguuuuuuuuuudjaaaaaa!! Eller inte, om ändå allt kunde vara gratis. Det är så mycket jag vill både göra och köpa, och vad lägger jag pengarna på? Mat, linser, tråkig linsvätska, shampo och balsam, topps, diskmedel, knäckebröd, rengöringsmedel, damsugarpåsar m.m.
Saker från apoteket är rena rånet!!!!! bara så ni vet..

Idag har jag historia, sen ska jag på möte och sen ta två tåget och hem och träna. SKa bli skönt med relativt kort dag! :) Snart lov !!!!! Hur skönt är inte det? Men tyvärr har jag massor att plugga, men det tar jag i slutet av lovet ;) haha..

Nu måste jag fortsätta min morgonrutin här, puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: emelie

Vem var det som frågade om utomlands? :)

2010-02-17 @ 20:33:40
URL: http://emeliejennylinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0