Varför gör man inget bra av söndagarna?

Det ger inget att plugga på dethär så jag har lagt ner det för den här dagen iallafall..Kanske får ny energi imorgon! Nu har min älskade stina åkt hem, så jag har plockat lite med tvätten och fixat lite. Har tvättid mellan 19-23 ikväll. Nu väntar jag på att anders ska hämta mig, vi ska äta mexicansk klyckling med stekt potatis. Inte alla som får det serverat en tråkig söndag. Tur att han är mästerkock :)

Vad har ni gjort idag? Slappat skulle jag tro, inte så mycket mer man brukar göra med söndagarna. Men egentligen är det helt sjukt. Söndag är ju en vanlig dag, man skulle ju lika gärna kunde hitta på något roligt istället för att ligga hemma och ha ångest för att måndagen kommer ett dygn senare. Ni kanske är smartare än mig, men så gör jag iallafall... dumt!

Hoppas ni får en bra söndagskväll sötbollar. A



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0