Vart är min pojke?

Jag har läst igenom allting inför EU-provet.... och vet ni!?!?! JAG FATTAR ABSOLUT INGENTING! Mitt första IG kommer jag sätta, tjoooheeeej! Någon som är duktig på samhäll som skulle vilja lägga ner sin själ och hjälpa mig lite? pleeeease?!!

Jag är uttråkad, känner mig ensam och vill bara här ifrån just nu.. Vet inte vad jag ska göra för att ändra på hur jag mår. Vill inte och tänker inte tynga andra med det heller. Hoppas det försvinner med sömnen, men antagligen inte.
Jag tror jag ska göra en kopp te och lägga mig i sängen och läsa lite. Jag önskar jag hade en fet chipspåse.. åh gud vad gott det skulle vara ..

Hoppas halkan försvinner snart från vägen, jag har min första körlektion på Måndag och jag kan ju inte börja med att köra i diket liksom ;) haha .. Skulle dock inte förvåna mig .. det är ju mig vi pratar om!
Känns som de närmaste två månaderna kommer sluta med magkatarr.. Jag får alltid det minst 2 gånger om året för att jag stressar för mycket. Varningsklocka kanske?
Jag har så sjukt mycket på dagarna och massor med körlektioner, teoriplugg, skolplugg, träning, jobb m.m.

nej jag ska fan gå och skaffa mig en pojkvän som kan göra mig lycklig!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det kommer du fixa galant! Det handlar om prioritering. Att köra när det är halt ute är absolut ingen fara om du tar det lugnt!



2010-02-25 @ 20:44:22
URL: http://iamfab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0