vill bara gå och sova ..

Jag är så himla trött och vill bara gå och sova nu, men icke! Jag har ju tvätten nere i tvättstugan. Jag hatar tider man måste passa.. Speciellt tvättider. Måste sitta upp 1 1/2 timma till. suck suck suck

Imorgon är det Måndag igen, det står Religion på schemat. Sen blir det möte med min bilskolelärare. Ska börja köra intensivt nu fram till maj. Vi ska lägga upp schema för hela våren. Och min uppkörning kommer äga rum i maj. herrejösses, kommer jag klara detta?! Känner mig nervös redan nu liksom. Sen blir det tåget hem och träning.

Har massor av plugg denhär veckan, som jag verkligen måste ta tag i! Ska börja redan imorgon så det blir klart fort. Då kan jag roa mig med annat resten av veckan. Skönt att det bara är en vecka kvar nu och sen är det lov. Väl behövligt.
Nej om man kanske ska hitta något att roa sig med så man lyckas hålla sig vaken. Min ögon hänger tungt nu alltså..jaja!! pusssar!

Imorgon kommer massor av bilder från de senaste partyhelgerna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0