1 januari 2010


såhär känner jag mig just nu!

Gud vad denna dag har gått snabbt, känns så overkligt att titta på mobilen och så står det 01-jan-2010.. Men det känns tryggt och bra :) Någon städning blev det inte heller. Haha undra hur många gånger jag nämt att jag ska städa och så blir det aldrig av? :P jag är kass på detdär och komma igång med något. Speciellt en dag efter en galen kväll.
Nu har jag iallafall fått av mig gårdagens smink och på med ordentliga kläder. Men håret ser ju ut som en majbrasa med massor av glitter i .. haha!!

Nu ska jag möta upp emelie på stan, vi ska handla och hyra film. Det blir revbenspjäll med sallad och pommes. Gud jag saknar tjejen.. och min stina?? Vart håller du hus? (hon var ute i sthlm igår) och idag är hennes mobil avstängd så har inte fått tag på henne. Kanske dags att ringa och kolla så hon kommit hem. PussKram!

Kommentarer
Postat av: Emelie Berger

Hej Alexis! Tänkte poppa förbi och säga att jag har ny blogg ifall du vill titta;) Så självgod är jag!

Hur är läget - ser du fram emot resten av 2010?



KRAMAR!

2010-01-01 @ 22:52:19
URL: http://bergersbyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0