23 januari 2010

Hej och Godmorgon!
Sitter och käkar morot, de enda som finns kvar av min frukost ..


Mamma är på mässa och har inte tid med mig! Och det gillar jag inte. Jag vill prata med henne :( Igår var den första dagen sen jag flytta då vi inte prata i telefon eller sågs.. När jag bodde hemma så var det en självklarhet att se mamma varje dag och jag tyckte mest det var jobbigt när hon ringde och skulle fråga saker. Men idag betyder det något helt annat. Men jag vet att hon jobbar. Men jag älskar henne och hon kommer hem imorgon min kära mami!♥

Om en timma ska jag gå till bussen för att sen ta tåget till etuna. Där ska jag möta upp stina älskling. Kl 14.00 börjar avatar, åh jag är så förväntansfull. Men hoppas den är bra för annars kommer jag bli tokig av att sitta i 2 h 40 min. Sen åker vi till Kungsör ikväll och myser och bara är. Nu måste jag fixa lite.
Puss med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0