A-V-A-T-A-R 3-D





Åh kvällen var så himla mysig. Vi åkte vid 18.15 och då dunkades michael jackson hela vägen till heron. Väl framme blev det mat. Kyckling med chasewnötter är min favorit när det gäller den flesta maten så klart den fick slinka ner i magen. Sen ställde vi oss i kö för lite gotte, men jag var inte så sugen så ville hellre ha tuggummi. När jag kommer fram så frågar jag om de har att sälja för att det fanns inte uthängt. Nehepp det hade de såklart inte. Besviken alexandra ställde jag mig där och såg butter ut. Men helt plötsligt så plockar killen i kassan (urgullig) fram sitt egna tuggummipaket och bara :
-Äre sånt här du vill ha?! Sen räcker han mig påsen så jag får ta ett.

Både jag, mamma och stina blev helt till oss, gud vilken gullig kille. Sådana finns det inte många kvar alltså. Jag menar vem gör så till en kund som står i en av dessa långa kassorna för att köpa godis till en film? Nej då var jag varm om hjärtat.

Efter 2 h 40 min hade vi ytterligare grinat sönder en avatarfilm. Ah filmen är magisk, kan inte säga så mycket mer än så. Alla måste verkligen se den. I 3D var den grymt häftig, jag levde verkligen på Pandora för en stund.
Jag slockna i bilen hem, och väl hemma slocka två trötta tjejer på stört. Men tack för en underbar kväll mina kära.

Idag är det söndag, tråkig söndag som vanligt. Men jag ska få god mat ikväll av anders så jag har ändå något att se fram emot :D Stina blir även kvar till 13.30 så det blir nog en bra söndag. Många Söndagspussar för nu ska vi käka frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0