Alexandra "SJUK" Diana

Ja då var man sjuk igen då..............................................................
Helt jävla dyngförkyld, svin ont i huvudet och ena ögat rinner som ett vattenfall så mycket till syn har jag inte heller. Jag börjar tröttna riktigt ordentligt på dethär nu, samtidigt som jag börjar vänja mig för det aldrig har något slut.
Jag har aldrig varit en människa med dåligt immunförsvar. Innan jag fick körtelfebern så var jag iprincip aldrig sjuk. Har alltid varit hon med minst frånvaro i klassen osv. Men nu? Vafan jag måste snart döpa om mig till Alexandra "Sjuk" Diana..
Det är nästan så jag skulle kunna säga, aldrig mer röra en kille! Men det kommer jag väl ångra snart ;) hoho
Men seriöst skulle jag kunna döda den jäveln som gett mig dethär. Fy tusan vilket äckligt virus. Vad det förstör kroppen efter också. Jag ber för er som inte haft det att ni lyckas hålla er borta.
Nu är det dock bara en förkylning, men att ständigt gå runt och inte vara helt frisk tar på krafterna. Men lyckades hålla mig frisk i 2 veckor iallafall :) så det kanske ändå är på bättringsvägen.

Har inte gjort så vidare mycket ikväll, bara setat och glott. Pratade nyss med mamma i telefon som beklagade sig att hon inte skulle hinna hem med semlor till mig. men det gör inget för jag är ändå inte sugen längre gulliga mamma!
Ska tvätta ansiktet och smörja in mig och sen göra en kopp te. Blir sängen om inte allt för lång stund. Likabra så jag orkar med mina små älsklingar imorgon på dagis. Om jag inte blir sämre ......för då blire sängen imorgon!
Puss med er!




Ikväll är en sån kväll jag skulle vilja ha någon tätt intill mig och känna att i de armarna är jag trygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0