Älska livet och ta det för vad det är


Man har ju sina roliga stunder ;)

Ja då var fredagkvällen snart slut den också.. Hela eftermiddagen och kvällen har bara bjudit på skratt, prat, onyttig mat och massor av mys. Tack för ikväll skruttfia, nu behöver det inte gå ett år igen innan vi ses. Eller hur?!

Ska snart gå och sova för ska upp skapligt, ska med mamma till strängnäs för hon ska fixa lite saker. Sen hoppas jag på att få träffa alex en stund. Sen kommer min ängel cristina till mig. Hon jag och mamma ska till heron och se avatar :D Men först ska vi äta middag innan! Ser jättemycket fram emot morgondagen. Likabra att sova nu så den kommer snart. God natt med er alla goa människor. Massor av Kramar från Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0