Älskade Cristina, min andra halva!

Godmorgon! Jag tog lite sovmorgon idag iallafall, jag kan ju inte rivstarta liksom ;) Såå tony jag kommer senare...Åker in med halv 10 tåget istället för 07.45 bussen. Har tid hos tandregleringen 10.20 och ajajaj vad jag kommer ha ont idag :( det är inte alls kul. Men snart ska den bort mina damer och herrar. Sen ska jag på ett annat ärende och sen träffa tony och älsklings stina, som jag har saknar så fruktansvärt mycket! ♥



Måste köpa en ny kalender idag också, min är snart slut och ja då funkar det helt enkelt inte för mitt minne är inte på topp. Tro det eller ej men jag lever på min kalender och kollar i den hundra gånger om dagen...okej inte hundra kanske men många!

Nu måste jag göra mig iordning. Take care! PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0