Älskar dessa pojkar!

Jag lever än ..
Dagen har varit rätt så lugn och mycket mys. Vi har kollat på film, spelat spel, lekt med plastdjur, ätit lunch, fikat med bullar och varm choklad och självfallet brottats som vi alltid gör ..De har stoppat in ormar i håret på mig och lite annat bus de brukar hitta på. Jag älskar verkligen de där pojkarna. Speciellt när det kryper upp i min famn båda två och kramas och sitter i mitt knä och säger massa gulliga saker.  Idag bad till och med Valter min farbror (barnens pappa) att åka tillbaka till jobbet när han kom hem för att han ville inte att jag skulle åka hem. Sånt värmer i mitt hjärta.


Får inte jag träna så kör jag hårt med minstingen istället. "En till Vilmer, du blir stark av dethär"
hahaha stackars ungar ;)

Nu är jag hemma och har städat lite, mamma var nyss här med resväskan så ska börja packa lite. Usch jag hatar att packa när man ska utomland. Så mycket man måste tänka på hela tiden. Fast denna gång har jag ju mami med mig så hon får tänka mer än mig denhär gången :P höhö..

Har så frukstansvärt ont i halsen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0