Ändrade planer!

Det var ju tänkt att jag och emelie skulle vara hemma hos mig igår, men efter att vi ätit revbenspjäll med sallad och pommes så kom bojne och hämtade oss och så åkte vi ut till anders. Vi kollade på film, drack (inte jag), åt och lyssnade på musik. Riktigt galet blev det ;) Sen stack bojne men jag och emelie sov kvar. Nu kom jag hem för en stund sen och har precis kommit ut från duschen, mamma kommer om en liten stund och hämtar mig. Vi ska åka till Katrineholm ikväll och sen vidare till björkvik imorgon för att träffa all släkt på mammas sida. Det blir mysigt eftersom vi inte träffas så mycket.

Har damsugit hela anders hus imorse också medans latmaskarna låg och kolla på film. Jag hade för mycket energi så det var lika bra..

Nu måste jag föna håret. Ta hand om er och hoppas alla mår bra... Jag älskar dig emsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0