Avatar bättre än Twilight?

Hörde folk som sa att avatar vad bättre en twilight innan jag såg filmen!
Jag måste faktiskt hålla med där. Avatar har bättre handling och filmen är mycket bättre gjord än twilight. Sen att ingenting slår twilight böckerna är en annan sak, för det är en helt annan typ av saga. Men ska jag jämföra filmerna så når tyvärr inte twilight ända upp.

Nu är det dags att sätta mig och betala räkningarna, likabra att ha det gjort.. För sen kommer veckan bara rulla på med jobb, träning och annat. Ska sätta mig och leta nya bra böcker också, måste ha en ny och den måste vara bra för att jag ska kunna ta mig ro att sitta still.

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0