Barnen frågar hela tiden...

Får jag känna på dina bröst? Får jag ta på dina tuttar? Får jag se din snippa? Får jag kolla på min tunga? Får jag kolla på din mage?

hahaha ja det ska börjas i tid killar ;) Så söta, men ibland blir det lite överdrivet. Men har märkt att just tuttar är populärt bland små barnen. Men det går till en gräns sen säger jag ifrån.
Dagen har varit mycket bra, pulkaåkning och snö överallt.. Känns som att snön kan få försvinna nu. Jag är jätte tacksam över vintern, men nu börjar den bli lite lång. Tar sån tid att klä på och av alla barn som är blöta och otåliga. Vill ha mysig vår...

Nu sitter jag hemma hos mamma och har hjälpt henne med hennes nya laptop och hennes stationära dator som är renblåst. Skriver faktiskt på mammas nya nu ;) Blir lite avis när jag själv har en skruttis till bärbar.. Men ska väl inte klaga eftersom jag faktiskt har två datorer. Fy på mig!

Åker väl hem om en stund, längtar efter mys, soffan och sex and the city. Puss & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0