Bilderna får visa..

Stranden varje dag förutom två dagar (mulet och blåsigt).. 25-27 grader i skuggan och 22 i vattnet.
På kvällstid var det god mat och drinkar, mer drinkar och lite mer drinkar. Hela veckan har jag bara druckigt, rökt, ätit godis, chips, druckigt cola och kastat i mig all mat jag kunnat få tag på. Ja herregud nu är det dags för verkligheten igen. Bra mat, träning, mindre alkohol och inga cigg. Men jag har mått så fruktansvärt bra och veckan har varit fantastisk. Jag älskar er allihopa min roliga och fina släkt. En dag är inte lik en annan♥
okej jag har över 1000 bilder. Men här är några. Får lite fler imorgon :)

p.s hamburgare varenda dag till lunch :D godaste jag ätit!




































Kommentarer
Postat av: empa

gilla fett!

2010-01-16 @ 15:13:38
URL: http://emeliejennylinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0