Det går bra nu, kompis det går bra nu

Ja då var sista dagen innan helgen avklarad, gud så skönt med helg. Jag är riktigt pigg fast jag öppnade på dagis imorse 06.00. Magen är som vanligt, ont ont ont ... Men bara att hoppas på att bakterien försvinner snart som spökar. När jag slutade idag gick jag och prata med ansvarige för vikarierna i mariefreds förskoleverksamhet. Så snart är jag sån också, gud vad roligt. Det går bra nu :) Fick brevet från polisen igår också...

Nu ska jag dricka vatten och hänga trosor .. roande ;) Sen ska jag städa upp innan mitt hjärta ulrika kommer. Det blir nog en liten promenad och sen handla för att sen gå hem till mig igen och mysa hela eftermiddagen och kvällen.

Hänga tvätt vare ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0