Du är kurd va?

Jag pratar med en människa som är helt bakom flötet. Spelar ingen roll om jag svarar eller inte, han ger sig verkligen inte. Han har bott i sverige i 4 månader och ska tydligen flytta till etuna och tycker vi ska träffas. Nej svarar jag självklart på den frågan. Vet ni vad han frågar sen? Du är kurd va?
Hallå jag liknar inte en kurd!!! eller?! Sen frågar han om jag kan arabiska. Nej nej nej och åter nej. Gud snart är han borttagen.

Imorse vaknade jag med jätteont i magen och precis när jag skulle gå till dagis kändes det som jag skulle spy.. Hela magen drog ihop sig och ja, mådde skitilla. Sen så försvann det så jag gick ändå. Inget har hänt under dagen mer än att magontet består. Jag undrar vad detta kan vara?! Ingen lingonvecka är på väg heller.. Måste vara något jag stoppat i mig. Hoppas iallafall det försvinner snart för min matglädje är typ helt borta..

Annars har tiden på dagis bara sprungit förbi..Satt och spela fia med knuff med erik.. Och jag får nog lov att döpa om det till Fia med FUSK, för har nog aldrig sett så mycket fusk :P Det gick tydligen att hoppa rakt från boet in i mål, och det gick även tydligen att flytta 6 steg när det stod ett på tärningen.. Haha ja men man får väl lägga sig lite ibland och låta småttingarna ha kontrollen.

Nu ska jag nog sova en stund, vila kroppen. Ska även sova tidigt ikväll för jag ska öppna på dagis imorgon tillsammans med marre 06.00.. Så jag ska få känna på hur det är att kliva upp 05.00 på morgonen. Spännande, men gud så okontaktbar-alexandra jag kommer vara .. Kanske börjar vakna till liv vid 7.. jaja godnatt så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0