En dag med alex!

09.30 imorse, telefonen ringde:
Jag: öh ja hallå...
Alex: heeej, jag vaknade nu är sjukt trött..
Jag: ja med, känner mig helt borta
Alex: ska vi sova en stund till och så går vi senare?
Jag: neeeej likabra att gå upp, vi kan inte fortsätta att sova bort dagarna.
Alex: Okejdå när ses vi?
Jag: Om 15 min
Alex: okej, pusshej
Jag: japp, pusshej

Vi träffades halvvägs, i myskläder, osminkade och jag med luvan nere över hela huvudet. Vi traskade ut på isen, helt tyst var det. Hur mysigt som helst. Halt med! Sen när vi gått hela vägen hem till mig fast ute på isen skulle vi ju in på land igen. Då fick vi ta oss igenom en hel del vass, haha gud vi måste sett rätt roliga ut. När vi väl var på land insåg vi att vi kommit in på någons privata tomt och helt plötsligt började en hund skälla. Snacka om rädda vi var där i några sekunder. Sen sprang vi ut från gården och insåg sen att hunden var i skogen.



Väl inne hos mig drack vi kaffe och satt och prata med tända ljus och myste. Vi lyssnade på musik och prata ännu mer.. Sen lagade jag lunch till fröken. Lax med stektpotatis och sallad blev det. Suuuuper gott! :D
Sen vet jag inte vad vi gjort med timmarna? tiden har iallafall gått och absolut ingenting har vi sysslat med.

Nu har hon precis gått hem och jag har varit nere i tvättstugan och bokat tid till nästa fredag då jag måste tvätta alla kläder efter resan.
Men väntar på att hon ska höra av sig för vi kanske ska ut till anders och käka tacos. Inte så kul att alla sitter på olika ställen och äter, mycket mysigare att äta alla tillsammans :)

Något som glädjer mig är att paradise hotel börjar ikväll igen!! Gud det kommer vara kaos känner jag på mig.
Nu ska jag fixa till mitt skatbo jag har i huvudet ;) PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0