Frisyrer och färger..

Jag är en människa som tröttnar på hår från dag till dag.. Så har pendlat väldigt ofta med olika frisyrer och från riktigt mörkt hår till sönderslingat blont. Där emellan har det varit råttfärgat och lite smårött. Jag fnissar faktiskt lite för mig själv när jag ser vissa bilder. Jag tyckte allt var snyggt under perioderna jag hade de olika frisyrerna och färgerna. Idag håller jag inte riktigt med ;) Men här har ni lite tillbaka blick. Bilderna är blandade och allt ifrån 2006-2010..


råttfärgat halvlångt uppklippt, januari 08

Januari 08, sliiiiiiiiiiiiiiiiiiitet

Februari 08, hade ofta väldigt ruffsigt och stort..

Maj 08, platt och mörkt

Mars 08, inget plattat

Färgen börjar gå ur och det var typ gröngrått.. April 08

November 07, jag slingade sönder håret

Första året på gymnasiet.. blont

Januari 08

Januari 08, bestämde mig för att gå tillbaka till mörkt

Mars 08, då blev jag mörkhårig igen

Juli 08

Augusti 07, lite slingor och långt hår

Juli 06, jämt lockigt

Januari 07, stort, tjockt, långt med slingor

Färgade jättemörkt september 08 (använde ofta mousse och hade ofta mitt egna självfall)

Min naturliga hårfärg Juli 08 (egna självfall)

Skolfoto förra året, plattade alltid och hade ofta luggen uppsatt

Klippte lugg oktober 08, trivdes absolut inte!

Nyår för ett år sen, långt mörkt hår och första gången jag hade en tuppering..

Lät håret oftast va men hade luggen alltid uppsatt.. En del uppklippt. Juni 08

Sommaren 09, slingade håret..

Slingat hår och vågat, 09

September 09..Precis innan jag skulle färga mörkt igen

I frisörstolen i oktober 09 innan jag blev mörkhårig igen..

Nyfärgad och hade ofta mittbena

Klippte kort Januari 09 (för ett år sen)

I somras, nyslingad

November 09, fortfarande mörhårig och längre hår

Slutet av 09

Januari 2010, egen hårfärg, eget självfall och vilande från slitning..


Snart blir det frisören igen, längden blir kvar men det blir mer uppklippt och ska färga håret rölila! mörkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0