Ge mig en tårta som innehåller allting..



Guuuuuuud vad jag vill ha kakor, bullar, tårta, godis, glass, hamburgare, jag vill ha allt som är sött och onyttigt. Skulle någon komma med något så gott till mig nu skulle jag slava den människan i resten av mitt liv .. typ!
Nej nu ska jag lämna datorn, gosa ner mig i sängen och ta fram min älskade twilightbok som snart är slut :'( får max läsa ett kapitel om dagen har jag sagt till mig själv. Men när jag insåg att den skulle ta slut rätt så snabbt då så har jag minskat det till 3 gånger i veckan ett kapitel .. Smart va ;) haha snacka om knäpp! Så därför har jag börjat med en ny bok. Jaja men åter till sängen och twilightboken.. Men FÖRST!....

....kila till köket och hämta chips och klubba!! jag kan inte hålla mig...

Praktik imorgon och sedan gymmet. I like. Godnatt raringar! Sleep tight!
fan vad livet är underbart som kvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0