Godnatt!

Nu har Emelie och Matte gått hem, så nu blir det musiken och jag en stund och sen sängen. Har haft mycket trevligt ikväll måste jag säga. God mat, godis, mysiga paret och massa roligheter. Tack kära ni!
Imorgon bär det av till Kungsör och min älskling cristina. Men första ska vi mötas i Eskilstuna för bio, efterlängtade avatar. Känns som att jag kommer tycka om den. Har hört att den är bättre än twilight! :O men det tror jag vad jag vill på!!!! Kommer hem någongång på Söndag igen.



Ska nog plocka lite nu och sen sova, ska med halv 12 tåget så måste gå upp rätt så tidigt. Hoppas ni haft en bra fredagkväll och massor av fredagsmys. Puss och Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0