Grym start på de nya året!

Kunde inte haft en bättre nyår alltså, tror nog den slog alla! Massor av härligt folk, hur god mat som helst och dans ända till halv 6 imorse. Yngst på stället var inte så dumt det heller. Träffa även massa nytt och trevligt folk. Tack Anders för jättebra fixat och tack malin och sara för den goda maten.
Mitt år har startat bra: pigg och glad och ingen saknad. Inte just nu iallafall:)

Nu ska jag klämma på mig mina nya jeans så de ska forma sig lite och samtidigt ska jag städa lägenheten. Emelie gumman kommer hit om ett tag också, så det blir mys ikväll♥

2010 here i come!






krille bjöd på dans inför alla till michael jackson





jag, anders, bojne och elin har städat hela morgonen vill jag lova..


elins hund nova som fick vara med oss hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0