Har jag missat ett dygn?

Hej mitt vinterland!
Tror hela sverige är täckt av vitt, så himla mysigt. Men snart kan väl våren komma?! Vill börja kunna gå ut med Leja igen utan att frysa ihjäl. Jag saknar promenaderna och jag saknar hunden. Även när jag hämtar barnen på dagis och ska gå så mycket fram och tillbaka, det är så himla tungt att dra barnvagnen i all snö och modd. Helt genomsvettig blir man i alla vinterkläder. Tur att det oftast bara är en gång i veckan nu under vintertiden. Nej vår tack!

Idag är jag lite små seg, la mig med en alvedon igår för att jag hade en jävlig huvudvärk. Så hoppas inte den kommer tillbaka. Idag efter dagis är det inget planer så det blir nog att ta det lugnt. Men det känns som fredag =s Vet inte varför?!

Nej dags att kila, hejdå alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0