Hjärtat på besök!

hej hallå!
Dagen rullade på fort idag på dagis och gud vad jag inte vill sluta där. Men jag har anmält mig som vikarie nu så förhoppningsvis får jag komma tillbaka då och då :) Efter dagis gick jag och emelie och mötte alex som varit uppe hos sin mamma. Sen gick vi och handla och sen blev det kaffe hos fröken nykvist. Emelie och jag kom på den grymma idén att vi skulle tillbringa kvällen tillsammans och även sängen ;) Så nu har vi storstädat hela min lägenhet, dammsugit och skurat.. Eller snarare jag :P haha .. Nu ska vi laga god mat och sen mysa resten av kvällen. Älskar att ha dig här mitt hjärta♥

Så mer av mig ikväll blir det inte. Hoppas alla mår bra och får en bra kväll. Puss & Kram!



p.s. glöm inte paradise hotel ikväll!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

haha, hatar fan bilden!

2010-01-28 @ 19:23:58
URL: http://emeliejennylinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0