I all uttråkning..


Jag skulle göra allt för att få dejta Jonas.. Satan vad han är snygg!
Tror han har en jävla charm också..

Nämn något som gjorde dig glad igår:
träffa alex och äta hemma hos anders

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov!

Vad gjorde du för 15 min sedan:
kollade på bilder

Det sista du sa högt:
"hejdå vi ses på arlanda!"

Det senaste någon sa till dig:
"Ta hand om dig så ses vi på torsdagmorgon!"

Vad har du druckit idag: Massor med vatten och te

Vad var det senaste du åt:
salta tacos chips

Vad var det senaste du köpte: Gräddfil, mjuka & hårda tacobröd och tacoskrydda

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit

Vad är det för väder hos dig nu:
ap kallt och massor av snö

Godaste glassmaken: vanilj&choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej

Sover du tungt: Ja

Drömmer du mardrömmar: sällan

Trivs du med ditt jobb: verkligen!

Favoritklädsel: tight och snyggt

Favoritlåt just nu:
Dressed for Success

Vad ser du om du tittar till höger: Hustak och massor av lampor (genom fönstret)

Vad gör dig glad just nu: De jag älskar, musik och mitt hopp om att klara mig genom allt

Vad ska du göra härnäst:
slappa i soffan framför paradise hotel och dricka mera vatten..

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Humör just nu: tött och hängig

Favoritgodis:
choklad, surt, sött, lakris m.m. typ allt :D

Kläder just nu: Naken ;) haha nej då, marinblåa plyschbyxor, vitt linne och marinblå tjocktröja med hög krage.

Sommarplaner:
Jobba och leva livet som skolfri

Hur många kuddar sover du med: två kuddar

Spelar du något instrument: nej

Morgon eller nattmänniska:
nattmänniska

Vad är viktigast för dig:
Att må bra och att alla mina nära gör det!

Är du kittlig:
Om någon håller fast mig så ja

Snarkar du:
nej, klart det kan hända efter en fylla

Stjärntecken:
tvilling

Äckligaste insekten:
alla?

Längtar du mest efter just nu: Egypten!

Kommentarer
Postat av: Siri

HEHE, min tandläkares son ;P

2010-01-05 @ 23:03:03
Postat av: Alexandra

JAG VET! :D Men är han inte för snygg?! Tror jag följer med dig till tandläkaren nästa gång och charmar in mig hos hans mamma/pappa ;)

2010-01-06 @ 12:06:36
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0