Istiden påväge

Jag trodde inte på snökaos imorse, men jag tar tillbaka det.. Som det har snöat. Det ligger stora högar/drivor utanför ica som de skottat upp för att ens komma in i affären och handla. Helt sjukt. Vart kom allting ifrån? Ny istid?!
Tågen var ju inställda, iallafall dem imorse så fick åka varm bil till skolan. Väl inne fixade emelie sin biljett till hundradagarsfesten. Sen gick jag till bilskolan där jag ska börja köra snarast. Körtkortet ska tas nu efter våren :)

Mötet i skolan var totalt värdelöst och det var inga där förutom jag, emelie och madde.. Men vi fick våra nya scheman och nästa torsdag är det back to school. Känns konstigt efter tre månaders uppehåll.

Mamma är här så jag är glad. Vi har ätit god mat och ska nu se nya wallander. Vi ska även smaska på rocky road glassen. Så himla god. Min och stinas favorit ;)



Hörs senare, måste ta vara på mamsen medans hon är här. Massages ska tiggas. hihi! Puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Bra då har min lilla råtta körkort och kan komma och hämta mig!

2010-01-27 @ 19:12:47
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0