Jag älskar min dag!



Idag har jag busat, klätt på barn, klätt av barn, grävt, torkat bajs, hämtat ungar på dagis, lagat middag åt skruttarna, lekt krig, fikat, känt mig lugn i mig själv, kommit på att livet är så mycket roligare att leva när man tar vara på varje minut, bytt blöja, strykit pärlplattor, saknat, ja jag har gjort oändligt mycket idag :)
Jag älskar verkligen att vara på dagis och jag älskar verkligen att sitta barnvakt.
Nu är jag iallafall hemma och sitter här och käkar en tallrik med yoghurt och flingor, avokade, morötter och fetaost.. Kanske inte en ordentlig middag men jag är inte så hungrig..

Nu ska jag hoppa in i en varm dusch och sen kolla på sex and the city. Pösss!



Jag har länge tvivlat på om jag verkligen kan älska!?!

men jag kan älska,jag har gjort det förut och gör det än idag.
men det är få människor som jag verkligen älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0