Känslosamt!


Är man känslomässigt kraschad om man grinar till paradise hotel? Helsike vad tårarna rullade när annelie fick åka hem.. Dels tycker jag om henne, typ enda vettiga människa där inne, men blev mest ledsen för hennes och kristoffers skull. Usch kan inte vara lätt. Tycker så synd om patrik också, stackars liten. Nej detdär programmet bär på mycket känlsor. Men förstår inte varför inte annelie ställde sig med kristoffer så kunde catja åkt ju. Han skulle ju aldrig välja catja framför annelie. efterkloka kanske?!

Händer inte så mycket mer än att jag håller typ på att kvävas av min hals som bara svullnar och svullnar. Så godnatt med er, lika bra! ♥

Kommentarer
Postat av: hannah

svar: jag har aldrig varit intresserad av att åka till egypten.men jag har hört många som ska dit, och jag har sett bilder där i från. så nu vill jag VERKLIGEN åka dit! :D så jag är lite smått avundsjuk på dig nu.du får ha det bäst där borta! :D <3

2010-01-06 @ 12:04:56
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/
Postat av: CARRO

Så lite så :) tack! Okej va härligt! :)

2010-01-06 @ 16:52:53
URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0