Lång Torsdag

Här sitter jag 06.59 och äter morötter för fulla muggar :P haha mmmm så gott! Faster ligger du efter?!
Idag är det torsdag, vilket betyder näst sista dagen innan det är helg. Hur skönt är inte det? och hur snabbt har inte denhär veckan gått? Idag är det lång dag för mig.. Slutar 3 på dagis och sen blir det att hämta hugo och arthur på dagis efter det. Sen ska jag sitta barnvakt till 6! Men det är kul :)

Idag åker mamma på mässa och kommer hem på Söndag, saknar dig redan♥

Gud tiden bara springer förbi på morgonen, jag hinner aldrig med mig själv riktigt. Men måste kila nu! PussKram!

Glömde säga att jag hade haft tandställningen i 10 månader i Tisdags...Herregud så tiden går fort, kommer ihåg när jag satte dit den och det kändes verkligen som igår.
Någon som vill fira att min körtelfeber fyller 11 veckor idag så varsågoda... jävla shit alltså! En vecka kvar till 3 månader, vadfan äre här?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

3 om dagen-nart är vi gula! haha

2010-01-21 @ 22:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0