Lund Lund Lund


Vart jag än vänder mig hör jag bara positiva saker om Lund. Jag blir bara mer och mer taggad! Kan tiden vara här, kan jag ha fått beskedet att jag kommit in och jaa...Har nog aldrig längtat så mycket efter att plugga skiten ur mig. Och det betyder inte att jag ska plugga skiten ur mig nu sista terminen i trean för det är så sjuuuukt tråkiga ämnen jag läser. Jag är duktig på att plugga och bra i skolan när jag läser något som intresserar mig. Jag vet vad jag vill så jag säger bara go girl till mig själv :)

Nu har jag legat och kollat på sex and the city i två timmar, jag får inte nog!
Nu blir det nästa höjdpunkt, twiligtboken och sängen och en kopp te. Sov gott och kämpa på med dagens alla motgångar. Kramar!

"Han sa till mig att han tyckte om mig, sen frågade han om vi skulle ha analsex!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0