Matglad tjej


Gud vad jag är partysugen, det kliar i hela kroppen! Men hundradagarsfesten närmar sig ;)
Klackarna i taket med glitter och glamour tema!


Nu har mami åkt hem igen.. Vi kollade på wallander-dödsängeln, och den var mycket bra faktiskt. Riktigt sjuk handling bara. Usch! Så här såg det ut i affären:
Mamma: Ikväll ska vi äta massor av gott, semla, godis, bullar, vad vill du ha?
Jag: NEJ NEJ NEJ, jag ska inte äta mer än middag ikväll och min morot.
Mamma: Jaja sitt där du med din morot och ditt vatten, jag ska äta godsaker jag.

Kvällen gick och det var inte mamma som åt speciellt mycket, utan det var jag som satt och vräkte i mig från hennes snacksmix, massor av glass och gräddkolor. Haha yeah jag har sån karaktär! Så går det när det finns sötsaker hemma hos mig. Men men har haft så mysigt med min älskade mamma♥
Jag vill börja träna nuuuuu så jag kan äta vad jag vill!

Nu ska jag göra en kopp te och mysa lite till, sen blir det sängen. Tillbaka till alla kära ungar på dagis imorgon.
Och ni kan fortfarande kalla mig förkyld tjej! PussKram!

Kommentarer
Postat av: sofian

är inte hundradagarsfesten i mars? :)

2010-01-28 @ 17:57:50
URL: http://bjarnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0